Webmaster Rijswijkse golfclub

Afbeelding Geplaatst op Geupdate op

Rijswijksegolf

Vanaf augustus 2011 ben ik werkzaam als vrijwillig webmaster voor de Rijswijkse golfclub. In de eerste instantie plaatste ik nieuwsitem betreffende wedstrijden, uitslagen e.d. voor de leden van de club. Inmiddels ben ik redelijk doorgewinterd en hou ik me nu bezig met de lay-out en het design van de website.

Vorig jaar heb ik een nieuwe voorpagina ontworpen en deze geïmplementeerd. Met deze voorpagina kan het nieuws direct gelezen worden. Voorheen moest je naar een linkje ergens verstopt in de menubalk. Tevens is op deze wijze de voorpagina dynamisch geworden en trekt daardoor veel meer publiek dan voorheen. Al met al een grote sprong vooruit.
Er wordt zeer positief gereageerd op deze wijziging en ik merk dat mensen ook meer interesse tonen door nu ook zelf input aan te leveren voor de site.

Dit heeft er onder andere mede in geresulteerd dat we nu aan het kijken zijn voor een geheel nieuw design en nieuwe indeling van de site. We willen nu ook de andere partijen zoals de horeca, shop, en golfcentrum meer aandacht gaan geven waardoor we een portal worden waar iedereen is vertegenwoordigd. Natuurlijk word bij een nieuwe site ook gekeken naar de marketing mogelijkheden en hoe we onszelf in de social media presenteren. Al met al word het een spannend project.
Ik ben aangewezen als projectleidster voor deze nieuwe site die wij hopelijk zeer binnenkort gaan inslaan.

Ik hou u op de hoogte!

Plaats een reactie