Mijn passie voor golf

Geplaatst op Geupdate op

Mijn grootste hobby is golf spelen. Ik ben sinds juni 2010 lid van de Rijswijkse golfclub en ga voor het eerst in 2013 competitie spelen. Mijn handicap is op dit moment 18.8 maar ik hoop ieder jaar weer wat meer te zakken.
Ik speel gedurende voorjaar en zomer gemiddeld 3 x per week. In het najaar en de winter afhankelijk van het weer ongeveer 2 x per week. Ik combineer vaak een rondje golf met afspraken met andere commissieleden en na of voor commissiewerk. Zo kan ik het nuttige met het aangename verenigen.

Golfen is voor mij echt een vorm van ontspanning en een manier om mijn hoofd leeg te maken. Daarnaast is het in beweging zijn ook goed voor mijn rug (mits ik rustig swing).

Hieronder ziet u een impressie van mij en golf.

Plaats een reactie