Kledingconsulente bij Tom Tailor

Geplaatst op Geupdate op

TomTailor

Van december 2009 t/m februari 2011 was ik werkzaam als kledingconsulente bij Tom Tailor in Nootdorp.
Mijn hoofdtaak was de klanten een goed kleding advies geven en actief setjes en mogelijkheden aan te bieden. Daarnaast hielp ik mee met het verwisselen van de kleding op de etalagepoppen en het representatief houden van de winkel. Nieuwe voorraad uitpakken en in de winkel hangen/leggen, de kleding omhangen/leggen zodat kleurbeelden en nieuwe collecties optimaal gepresenteerd werden.

Ik heb hier met veel plezier gewerkt maar helaas werden de uren achtereen staan teveel voor mijn rug waardoor ik met pijn in mijn hart afscheid moest nemen. Dit is nog steeds werk wat ik graag zou willen doen maar dan als invalkracht voor max. 20 uur per week.

Het sociale contact met de klanten en het geven van goed advies waardoor mensen blij met hun aankopen naar huis gaan gaf mij altijd veel voldoening.

Mocht u of iemand die u kent geïnteresseerd zijn in een hardwerkende goedgehumeurde werknemer neem dan contact met mij op.
Contact

Tom Tailor

Plaats een reactie